Weer iemand met zo'n blog - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Laura Stoelwinder - WaarBenJij.nu Weer iemand met zo'n blog - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Laura Stoelwinder - WaarBenJij.nu

Weer iemand met zo'n blog

Door: Laura Stoelwinder

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Lieve allemaal,

Feitje van de dag: dit bericht schrijf ik onder een klamboe waar ik vannacht ongeveer wel 10 keer in heb vast gezeten.

Verder heb ik tot nu toe vrij weinig beleefd, maar ik wilde even laten weten dat ik veilig geland ben en dat mijn kamer die ik vanuit Nederland had geregeld werkelijk bestaat en ik daar nu dus ook lig. Altijd maar weer afwachten.

Gister op de heenreis wist Iris het nog erg spannend te maken door in de file te staan maar het is allemaal gelukt en na een reis van 11 uren (was prima, eten was bijzonder) stonden we weer op de grond. Toen liepen we vol goede moed naar buiten om de eerste zonnestralen op te vangen maar het enige wat we vingen was hele harde regen. Geeft niks, dan maar even geld halen waar ik er achter kwam dat mijn pinpas nog op Europa staat; en laat Curaçao daar nou net niet liggen! Een goed begin is het halve werk. Gelukkig was Iris daar om ervoor te zorgen dat ik wat geld in handen kreeg en niet gelijk mijn eerste dag de prostitutie in hoefde om centjes te verdienen.

Huisje is prima, boven op een soort berg waar je heel leuk van af zou kunnen rollen als het sneeuwde. Maar ten eerste ligt hier nooit sneeuw en ten tweede lig je dan op de weg dus misschien is het ook weer niet zo heel leuk. Huisgenootjes zijn leuk (en jarig) en vandaag gaan we even over het eiland crossen. De schoonmaakster is Spaans dus die hele minor is niet helemaal voor niks geweest, wat wil een mens nog meer.

Genoeg, blijkbaar valt er toch nog wel wat te zeggen over een dag waarop vrij weinig gebeurd is (hoewel, vrij weinig, naar de andere kant van de wereld voor een half jaar) maar goed.

Dikke tút van Lau (ik denk ook van Iris maar die slaapt nog)

  • 05 Februari 2014 - 12:25

    Nikki:

    Jeeeej lau je eerste verhaaltje! Echt zo raar en onwerkelijk dat je nu echt weg bent. Als je nog in gro'tje was had ik je nu opgebeld om te vragen of je me kwam vermaken, want ik verveel me. Maar helaas zal ik het moeten doen met je foto's, verhalen en je prachtige hoofdje op skype. Geniet van je eerste vrije daagjes xxxx

  • 05 Februari 2014 - 12:27

    Glenda:

    Hai, fijn dat je goed bent aangekomen. En wat betreft dat vastzitten in de klamboe: dat had ik wel willen zien haha

  • 05 Februari 2014 - 13:31

    Annabella:

    Geweldig zo'n blog, kunnen wij je avonturen even volgen! Hoop je gauw te zien lieve Curalau, besos xoxo

  • 05 Februari 2014 - 13:39

    Miranda:

    Wat leuk zo'n reisblog.
    Kunnen we je mooi volgen !
    Heel veel succes en plezier natuurlijk

    Liefs van ons allemaal

  • 05 Februari 2014 - 17:29

    Chantal:

    Fijn dat het zo goed gaat laiverd!!!
    MJNA (mis je nu al)

  • 05 Februari 2014 - 18:39

    Wendy:

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Veel plezier en lekker genieten. Liefs vanuit terherne

  • 20 Maart 2014 - 21:55

    M:

    schrijf meer blogs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2014

Te veel pindakaas in mijn leven

17 Februari 2014

ZIJN JULLIE ME AL VERGETEN DAAR?????

05 Februari 2014

Weer iemand met zo'n blog
Laura

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 4433

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: