ZIJN JULLIE ME AL VERGETEN DAAR????? - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Laura Stoelwinder - WaarBenJij.nu ZIJN JULLIE ME AL VERGETEN DAAR????? - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Laura Stoelwinder - WaarBenJij.nu

ZIJN JULLIE ME AL VERGETEN DAAR?????

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik ben er alweer bijna twee weken vandoor! De tijd gaat hier heel snel, en zelfs de eerste stageweek is voorbij gevlogen. Het team is heel leuk EN IK HOEF GEEN LANGE BROEKEN AAN. Zoals de meeste van jullie denk ik wel weten heb ik in Nederland nogal last van warmte aanvallen, maar dat heb ik hier dus helemaal onder controle.

Goed, 2 dingen geleerd: als je auto een open dak heeft kun je beter een zakje over je hoofd doen anders ben je aan het einde van de dag meer verbrand dan ooit. Verder zijn we er achter gekomen dat wanneer de ober doof is, je je bestelling goed duidelijk moet zien te maken omdat je anders een heerlijk gezond glas versgeperst citroensap krijgt.

Zaterdag de.. 8e geloof ik kwam Josie met het idee om te gaan golfsurfen. Ik als sportieveling (ha-ha) ging natuurlijk met haar mee, net als Sebas, Iris en Sander. Toen we bij de baai kwamen waren de golven echt HEEL erg hoog, niet echt ideaal om in te beginnen. Toch het water in gegaan, met als gevolg dat Iris bijna kotsend op haar surfboard lag door de golven en ik gered moest worden door een blonde beachboy van 12.

Verder zijn we een paar keer op stap geweest (heel leuk) (zelfs in een jurkje jawel), leren we steeds meer mensen kennen en zijn Iris en ik nog steeds elke dag verbaasd over hoe we hier in godsnaam de weg kunnen vinden.

Ik zal proberen er wat foto's bij te doen zodat jullie een idee hebben van hoe het er hier uit ziet. Kortom ik vermaak me de komende tijd nog prima! Oh en ik ben gestoken door mieren maar niet door muggen dus de klamboe werkt wel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Februari 2014 - 06:04

    Chantal:

    Luek verhaal. Doegies ♥

  • 17 Februari 2014 - 21:50

    Gerard:

    Whahaha, wat een typisch heerlijk Laura verhaal/blog! :P

    Have fun daaro!

  • 25 Februari 2014 - 15:32

    Marleen:

    Leukkkkkkie weer bijna tijd voor een nieuw spannend verhaal??
    Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2014

Te veel pindakaas in mijn leven

17 Februari 2014

ZIJN JULLIE ME AL VERGETEN DAAR?????

05 Februari 2014

Weer iemand met zo'n blog
Laura

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 4424

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: